Skip to Content

Astfel sunteți în siguranță atunci când vine vorba despre tranzacții neautorizate.

În cazul unor tranzacții neautorizate 

  • Verificați regulat extrasul de cont și plățile prin internet/mobile banking și activați serviciul SMS notificare pentru notificări despre tranzacții. 
  • Dacă există tranzacții neautorizate, adresați-vă urgent băncii emitente pentru blocarea cardului. Banca va emite un card nou. 
  • Următorul pas este să contestați tranzacția prin mobile banking, internet banking sau direct la bancă.
  • Banca emitentă va începe procesul de dispută.

În cazul tranzacțiilor neonorate 

  • Primul pas este să identificați tranzacția în extrasul dvs de cont. 
  • Inițiați procesul de rambursare cu respectivul comerciant, pentru a primi banii înapoi sau pentru a primi produsul sau serviciul. 
  • Dacă situația nu poate fi rezolvată cu comerciantului, urmatorul pas este să solicitață ca tranzacția să fie disputată prin intermediul băncii emitente. 
  • Este posibil ca banca emitentă să solicite documente adiționale (contract, bilet de avion, chitanțe etc.) aferent plății. 
  • Dacă solicitarea de rambursare este validă, banii vor fi returnați în contul dvs.

În cazul unui card furat 

  • Trebuie să contactați banca emitentă în cel mai scurt timp, să raportați cardul furat și să solicitați blocarea acestuia. 
  • Dacă ați depistat tranzacții frauduloase cu cardul înainte de blocarea acestuia, trebuie să faceți o contestație. Răspunderea este limitată în termeni legali.  

Pentru a evita orice tip de activitate frauduloasă, activați serviciul SMS notificare și veți fi anunțat de fiecare dată când cardul dvs este utilizat. 

În acest mod, sunteți la curent non-stop cu situația banilor din cont, iar aceștia sunt în siguranță zi de zi.