Adresare către posesorii de carduri și comunitate

În ultimele săptămâni sau luni, în funcție de locul unde vă aflați, situația creată de noul coronavirus (COVID-19) a devenit parte din noua noastră realitate. În fiecare zi apar noi soluții – atât din partea guvernului, cât și din partea unor organizații – care, la rândul lor crează noi realități și provocări pe care le resimțim fiecare.

Mastercard monitorizează îndeaproape aceste evenimente pentru a ne asigura că întreprindem toate măsurile necesare pentru a-i proteja pe angajații noștri și pentru a oferi suport  în deservirea clienților noștri.

Lucrăm pentru Dumneavoastră. În fiecare zi rețeaua noastră vă oferă suport pentru a beneficia la maxim de activitățile zilnice, începînd de la aprovizionarea cu produse alimentare până la procurarea unui cadou. Noi ajutăm întreprinderile mici în primirea plăților , la fel analizăm datele informaționale pentru a oferi suport întreprinderilor și guvernelor să ia decizii importante. În centrul tuturor acestor activități se află angajamentul de a face fiecare tranzacție sigură, simplă și accesibilă.

Aceasta nu se oprește nici acum, în lumea nesigură de astăzi.Tehnologia ne ajută să transferăm bani celor apropiați  sau pentru a primi un credit pentru îngrijiri medicale. Rețeaua noastră reprezintă un element cheie pentru efectuarea acestor operațiuni. Chiar și în condițiile acestei situații fără precedent, operațiunile noastre se desfășoară în regim normal.

Serviciul Clienți

Dacă aveți întrebări referitor la soldul contului dvs sau anumite achiziții efectuate, vă recomandăm să vă adresați la banca, care a emis cardul Dvs. Numărul este disponibil pe partea verso a cardului. Suplimentar, echipa Serviciului Clienți este la dispoziția Dvs. pe online, pe Twitter sau prin intermediul unuia dintre numerele noastre gratuite la nivel mondial.

Beneficiul plăților electronice

  • Fără contact: plățile fără contact permit faptul că nu trebuie să transmiteți cardul Dvs. în mâinile nimănui. Pentru rapiditate, siguranță și igienă, pur și simplu apropiați cardul sau portofelul electronic de terminal.
  • Nu este necesară semnătura: nu mai este necesar să purtați cu Dvs. un stilou, deoarece semnătura deținătorului de card nu mai este necesară atunci când faceți o achiziție.

Siguranța în primul rând

  • Alertă de fraudă: infractorii cibernetici profită de dorința oamenilor de a afla cât mai multe informații referitor la COVID-19 și o folosesc ca pe o momeală de phishing pentru a livra programe virusate. Accesați doar site-urile pe care le cunoașteți, asigurați-vă că expeditorul vă este cunoscut și nu partajați niciodată informații confidențiale.
  • Liniște sufletească: sunteți protejați împotriva cumpărăturilor neautorizate. Dacă pierdeți cardul sau depistați tranzacții neautorizate în extrasul bancar, adresați-vă la banca emitentă.

Ajutor comunității

Ne-am alăturat fondului The Bill and Melinda Gates Foundation and Wellcome Trust pentru a accelera reacția la pandemia COVID-19 prin identificarea, evaluarea, dezvoltarea și extinderea  tratamentelor. Vă invităm să vă alăturați eforturilor noastre de a identifica o soluție pentru  această situație fără precedent.

Susținem comunitățile afectate de această situație prin dublarea donațiilor făcute de angajații noștri direcționate spre acordarea ajutorului, donăm resurse unor fonduri precum China Women's Development Foundation, băncilor locale de produse alimentare din SUA și totodată, am donat 25 de mii de măști respiratorii spitalelor din New York. Datorită parteneriatului cu Scholastic realizăm programul on-line Girls4Tech pentru clasele 3-7 accesibilă părinților și profesorilor în căutarea resurselor de învățământ.