1. Cum se va utiliza ATM Locator?

În ATM-locator este necesar de a include oraşul ori indexul poştal. Aşi putea limita căutările indicând adresa ori denumirea instituției financiare și verificând, de asemenea, criteriile suplimentare, cum ar fi accesul non-stop. Faceți clic pe butonul “Căutare” și vi se va prezenta o listă de bancomate situate în apropierea destinației. Pentru mai multe informații despre locație, faceți clic pe bancomatul dorit. În funcție de locație, pot fi de asemenea disponibile rute și harta.

2. De ce nu pot găsi bancomate într-o anumită țară?

Mastercard primește informații despre locația bancomatelor de la instituțiile financiare. Dacă locația bancomatelor nu este indicată în listă, informațiile nu vor fi disponibile. Continuăm să lucrăm cu instituțiile financiare pentru a vă oferi cele mai recente și mai precise informații despre amplasarea bancomatelor.

Puteți contacta instituțiile financiare pentru a obține ajutor referitor la amplasarea   bancomatelor, limitele și restricțiile privind retragerea fondurilor într-un cont în monedă națională, avansuri în numerar în monedă națională, conversie valutară, cursuri de schimb valutar sau servicii oferite. Veți găsi toate datele de contact pe verso a Mastercard-ului.

3. Nu știu parola sau codul PIN. Cum pot obține aceste informații?

Pentru a obține informații despre codul PIN sau contul dvs., contactați instituția financiară (banca) unde ați primit cardul. Informațiile de contact le veți găsi pe verso a Mastercard-ului. De asemenea, puteți utiliza site-ul web al instituției dvs. financiare și vă puteți gestiona conturile online.

4. Care este comisionul pentru primirea banilor la bancomat?

Mastercard nu determină comision la bancomat. Orice taxe percepute de către proprietarul bancomatului sunt dezvăluite la momentul inițierii tranzacției. Aveți posibilitatea de a încheia operațiunea dacă nu doriți să plătiți comision. De asemenea, ar trebui să verificați comisionul instituției dvs. financiare pentru utilizarea unui bancomat. Puteți găsi informațiile de contact ale instituției dvs. financiare pe verso a Mastercard-ului sau accesați site-ul web al emitentului.

5. Bancomatul nu acceptă cardul meu. Ce să fac?

În cazul în care aveți probleme în timp ce utilizați bancomatul cu o pictogramă a mărcii Mastercard, Maestro sau Cirrus, vă rugăm să ne contactați și vom analiza problema. Pentru a lua în considerare problema, furnizați următoarele informații:

  • instituția dvs. financiară și orice mărci comerciale de pe cardul dvs.; 
  • toate mărcile comerciale de la bancomat; 
  • amplasarea bancomatului, inclusiv orașul, statul/provincia și țara/ teritoriul; 
  • denumirea instituției financiare a bancomatelor (indicată în bancomat).

Dacă aveți informațiile necesare, sunați la 1-800-Masterсard (1-800-627-8372).

6. Pot folosi un card preplătit, un card cadou sau un card de credit la bancomat?

Da. Puteți retrage numerar de pe majoritatea cardurilor preplătite ori carduri cadou MasterCard la orice bancomat. Dar nu toți emitenții de carduri preplătite și carduri cadouri permit tranzacții la  bancomat sau operațiuni străine. Puteţi contacta emitentul cardului pentru a vă asigura că aceste tipuri de tranzacții sunt permise. Majoritatea cardurilor de credit Mastercard vă permit, de asemenea, să retrageți fonduri dintr-un bancomat. Trebuie să aveți un cod PIN pentru a retrage numerar. Puteți găsi informațiile de contact ale emitentului dvs. pe verso a Mastercard-ului sau accesați site-ul web al emitentului.

7. Nu-mi amintesc codul PIN al cardului meu. Cum îl pot schimba sau obține unul nou?

Pentru a schimba codul PIN, contactați instituția financiară unde ați primit cardul. Puteți găsi informațiile de contact ale instituției dvs. financiare pe verso a Mastercard-ului sau accesați site-ul web al emitentului.

8. Cum se poate înlocui un card pierdut sau furat?

Vă vom ajuta să obțineți un card nou în locul celui furat ori pierdut, oriunde v-ați afla. Apelați Centrul de Asistență Mastercard pentru orice întrebări despre cardul dvs.

Sau la linia telefonică Mastercard din Ucraina la telefonul 0 800 30 30 07.

Obțineți numerele de contact de la Mastercard Assistance Center

9. Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs.?

Dacă întrebarea dvs. nu este în listă, vă recomandăm să contactați instituția financiară unde ați primit cardul. Acolo vi se vor oferi cele mai precise informații despre conturile dvs. De regulă, datele de contact ale unei instituții financiare sunt indicate pe verso a Mastercard-ului. De asemenea, puteți apela mereu la linia telefonică Mastercard la 0 800 30 30 07.

10. Cum pot trimite clienții mei la cel mai apropiat bancomat, care le va permite să primească numerar folosind Mastercard?

Posesorii cardurilor Mastercard au acces la peste un milion de bancomate din întreaga lume. Puteți recomanda clienților să utilizeze localizatorul bancomatului pentru a găsi cele mai apropiate bancomate.